Ok...entry ni patut da update lame dah...tp kan....sbb nye pki camera handset kawan ni, so, email lmbt smpi....internet pon de wat prob sket la ni...so....entry ini adelah entry bergambar...hehehe...n lg 1, baju yg tgh pki tu, baju rm5 gak...kikikiki...... baru pasan baju kepale dayak...ehek...smart an??? xsmart eh??? smart lah dayak...haiya korang ni...xkan nk gambo queen nye crown je..pe de hal....
so, tempat yg kami pergi ialah ape ke name nye tu...sandwich tu...alar...lupe...arghhhhh.......
subway daaaa....apedaa...lupe plak....
haiya.....
lots of lots of lots people say that we are look alike....ahah....kan???
suke....
kawan dr darjah 2 merah...ceyh...igt...sbb darjah satu kami bukan dr sekolah yg same.....
peace no war bebeyh....
i love her bag!!! from mango...
ughhh....
dayak dayak..yeay... baju rm5!!!!




No comments:
Post a Comment